Szanowny kliencie, nasza strona internetowa sportisimo.pl została zdeaktywowana. Na tej domienie nie można już składać zamówień. Jeżeli już kupiłeś u nas towar i chciałbyś go zwrócić, wymienić lub zareklamować, możesz to zrobić, postępując zgodnie z procedurą opisaną w zakładkach na samym dole strony. Nowe zamówienia z wysyłką do Polski można składać przez domenę sportisimo.com, więcej informacji znadziesz tutaj. Dziękuję za zrozumienie!

Zwrot towaru

 

Nie trafiłeś z wyborem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak zwrócić produkt. Na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 30 dni od dnia jego odbioru. 

 

Jak zwrócić towar?

  1. Aby dokonać zwrotu towaru, potrzebujesz dwóch dokumentów – faktury oraz wydrukowanego i wypełnionego formularza odstąpienia od umowy. Dane niezbędne do uzupełnienia formularza znajdziesz na fakturze. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
  2. Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria.
  3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  4. Paczkę wyślij  na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą na własny koszt. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:

    FROGMAN s.r.o.

    4328H

    ul. Stawowa 91

    Cieszyn 43-400

  5. Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od dnia odbioru Twojej przesyłki ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami. Płaciłeś za pobraniem? Podaj nam swój numer konta w formacie IBAN, na który odeślemy Ci pieniądze.
UWAGA: Adres kontaktowy jest adresem punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są odsyłane do Czech, gdzie po ich otrzymaniu, są rozpatrywane przez dział wymiany. Po otrzymaniu przesyłki przez ten dział w Czechach, otrzymacie Państwo informacje na email.Transport zwykle trwa 4-8 dni roboczych.