Zwrot towaru
Nie trafiłeś z wyborem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak zwrócić produkt. Na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 30 dni od dnia jego odbioru.
Jak zwrócić towar?
- Aby dokonać zwrotu towaru, potrzebujesz dwóch dokumentów – faktury oraz wydrukowanego i wypełnionego formularza odstąpienia od umowy. Dane niezbędne do uzupełnienia formularza znajdziesz na fakturze. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
- Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria.
- Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
- Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą na własny koszt. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
FROGMAN s.r.o.
4328H
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
- Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od dnia odbioru Twojej przesyłki ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami. Płaciłeś za pobraniem? Podaj nam swój numer konta w formacie IBAN, na który odeślemy Ci pieniądze.
UWAGA: Adres kontaktowy jest adresem punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są odsyłane do Czech, gdzie po ich otrzymaniu, są rozpatrywane przez dział wymiany. Po otrzymaniu przesyłki przez ten dział w Czechach, otrzymacie Państwo informacje na email.Transport zwykle trwa 4-8 dni roboczych.