Uwaga - przepraszamy, ale ze względu na sytuację związaną z epidemią COVID-19 transport paczek wymian i zwrotów z punktu przerzutowego w Cieszynie do centrali sklepu w Pradze, gdzie transakcje są realizowane, może być wydłużony. Prosimy o cierpliwość, o wpisaniu przesyłki do systemu poinformujemy e-mailem.

Zwrot towaru

 

Nie trafiłeś z wyborem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak zwrócić produkt. Na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru. 

 

Jak zwrócić towar?

  1. Aby dokonać zwrotu towaru, potrzebujesz dwóch dokumentów – faktury oraz wydrukowanego i wypełnionego formularza odstąpienia od umowy. Dane niezbędne do uzupełnienia formularza znajdziesz na fakturze. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
  2. Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria.
  3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  4. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
    FROGMAN s.r.o. / Pošta bez hranic
    [4328 / Sportisimo]
    ul. Stawowa 91
    Cieszyn 43-400
  5. Zwrot należności otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od dnia odbioru Twojej przesyłki ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami. Płaciłeś za pobraniem? Podaj nam swój numer konta w formacie IBAN, na który odeślemy Ci pieniądze.

UWAGA: Adres kontaktowy jest adresem punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są odsyłane do Czech, gdzie po ich otrzymaniu, są rozpatrywane przez dział wymiany. Po otrzymaniu przesyłki przez ten dział w Czechach, otrzymacie Państwo informacje na email.