Uwaga - przepraszamy, ale ze względu na sytuację związaną z epidemią COVID-19 transport paczek wymian i zwrotów z punktu przerzutowego w Cieszynie do centrali sklepu w Pradze, gdzie transakcje są realizowane, może być wydłużony. Prosimy o cierpliwość, o wpisaniu przesyłki do systemu poinformujemy e-mailem.

Reklamacja towaru

 

Zakupiony towar okazał się wadliwy? Nasze towary są objęte 24-miesięczną gwarancją, chyba że na naszej stronie internetowej lub w karcie gwarancyjnej produktu podano inaczej. Ustawowy okres gwarancji rozpoczyna się z datą otrzymania towaru, a w przypadku naprawy gwarancyjnej zostanie odpowiednio przedłużony. W przypadku wymiany towaru na nowy (w okresie gwarancyjnym) rozpoczyna się nowa gwarancja.



Jak zgłosić reklamację?

  1. Jeżeli chcesz złożyć reklamację towaru zakupionego w sklepie internetowym, lub stacjonarnym wyślij ją na adres działu reklamacji.
  2. Przygotuj dwa dokumenty – fakturę oraz formularz reklamacyjny i włóż je do paczki wraz z uszkodzonym produktem. 
  3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  4. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy. 

FROGMAN s.r.o. / Pošta bez hranic
[4328 / Sportisimo]
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400


5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej odbioru. O decyzji oraz kolejnych krokach zostaniesz poinformowany e-mailem.

UWAGA: Adres kontaktowy jest adresem punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są odsyłane do Czech, gdzie po ich otrzymaniu, są rozpatrywane przez dział wymiany. Po otrzymaniu przesyłki przez ten dział w Czechach, otrzymacie Państwo informacje na email.