Odbiór uszkodzonej przesyłki
Odbierając towar od doręczyciela, zawsze dokładnie sprawdzaj, czy przesyłka jest w dobrym stanie. Jeśli paczka jest uszkodzona, należy odmówić jej przyjęcia. Czasami paczka może być w nienaruszonym stanie, ale towary w niej są uszkodzone. To również można rozwiązać.
Co należy zrobić?
- Jak najszybciej poinformuj firmę kurierską o otrzymaniu uszkodzonego towaru. Poniżej przygotowaliśmy podstawowe informacje dotyczące zgłoszenia szkody u naszych przewoźników.
- Możesz się również skontaktować z naszym działem obsługi klienta. Obsługa klienta Sportisimo jest do Twojej dyspozycji pod numerem +48 222 129 474 w dni robocze od 9:00 do 17:30.
Formularz kontaktowy
- Bez względu na to, czy kontaktujesz się bezpośrednio z firmą kurierską, czy z nami, warto mieć pod ręką:
- numer przesyłki (od przewoźnika)
- numer zamówienia lub faktury (od Sportisimo.pl)
- dokumentację fotograficzną uszkodzonego produktu, łącznie z opakowaniem, wykonaną natychmiast po rozpakowaniu przesyłki. Można też zrobić zdjęcie całej przesyłki (w tym zawartości) i jej etykiety.
Zasady reklamacji u poszczególnych przewoźników:
Poczta Polska
Termin zgłoszenia
Przy odbiorze przesyłki
Gdzie zgłosić uszkodzenie?
Przy odbiorze przesyłki
Co jest potrzebne?
Formularz (ma go przy sobie kurier)
Więcej informacji
Szczegóły znajdziesz na stronie Pocztexu.
DPD PL
Termin zgłoszenia
Przy odbiorze przesyłki
Gdzie zgłosić uszkodzenie?
Przy odbiorze przesyłki
Co jest potrzebne?
Formularz (ma go przy sobie kurier)
InPost
Termin zgłoszenia
Natychmiast
Gdzie zgłosić uszkodzenie?
Na infolinii 722 444 000 lub 746 600 000
Co jest potrzebne?
Protokół szkody
Więcej informacji
Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie InPost.