Uwaga - przepraszamy, ale ze względu na sytuację związaną z epidemią COVID-19 transport paczek wymian i zwrotów z punktu przerzutowego w Cieszynie do centrali sklepu w Pradze, gdzie transakcje są realizowane, może być wydłużony. Prosimy o cierpliwość, o wpisaniu przesyłki do systemu poinformujemy e-mailem.

Wymiana towaru

Nie trafiłeś z rozmiarem? A może towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak w takich sytuacjach postępować. Na wymianę towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru.

 

Jak wymienić towar?

 

  1. Przygotuj dwa dokumenty – fakturę oraz wydrukowany i wypełniony formularz wymiany towaru. Dane niezbędne do uzupełnienia formularza znajdziesz na fakturze. Oba dokumenty włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
  2. Produkty radzimy zwracać w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być w stanie umożliwiającym jego sprzedaż – nie może nosić śladów użytkowania i musi zawierać wszystkie ewentualne akcesoria. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  3. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy:
    FROGMAN s.r.o. / Pošta bez hranic
    [4328 / Sportisimo]
    ul. Stawowa 91
    Cieszyn 43-400
  4. W przypadku pierwszej wymiany produktu lub produktów, wyślemy Ci wybrany towar i zapłacimy za jego wysyłkę. W przypadku kolejnej wymiany z tego samego zakupu, koszty dostawy pokrywa klient.
  5. Czas realizacji wymiany to z zasady 2-4 dni roboczy od dnia jej odbioru w magazynie centralnym w Pradze. W wyjątkowych przypadkach proces wymiany może trwać 8-10 dni roboczych.

UWAGA: Adres kontaktowy jest adresem punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są odsyłane do Czech, gdzie po ich otrzymaniu, są rozpatrywane przez dział wymiany. Po otrzymaniu przesyłki przez ten dział w Czechach, otrzymacie Państwo informacje na email.