Zarezerwuj produkt w sklepie stacjonarnym

Chcesz mieć pewność, że wybrany towar nie zostanie wyprzedany zanim się po niego wybierzesz do sklepu?

 


 

 

Jak to działa?

Wybierz sklep

Otwórz wybrany produkt i klikając niebieskie pole umieszczone pod ceną, wyświetl jego dostępność w sklepach stacjonarnych. Jeśli towar jest do dyspozycji, możesz go BEZPŁATNIE zarezerwować. Zapłacisz za niego dopiero przy odbiorze w sklepie – gotówką lub kartą. Można zarezerwować tylko jedną sztukę towaru. 

Poczekaj na e-mail i SMS

Kiedy towar będzie przygotowany do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS. Następnie masz 2 dni na odbiór rezerwacji. Jeśli nie zdążysz odebrać jej w terminie, możesz łatwo przedłużyć rezerwację nawet o 5 dni, korzystając ze swojego konta lub linku przesłanego w potwierdzeniu rezerwacji.

Odbierz produkt w sklepie

 Towar czeka na odbiór przy kasie. Możesz go oczywiście przymierzyć. Podobnie jak w przypadku pozostałych zakupów w sklepie stacjonarnym, masz 14 dni na jego wymianę, ale nie możesz go zwrócić. Zarezerwowanego towaru nie można wysłać do innego sklepu ani na wybrany adres.