- Jeżeli chcesz złożyć reklamację towaru zakupionego w sklepie internetowym lub stacjonarnym, wyślij ją na adres działu reklamacji.
- Przygotuj dwa dokumenty – fakturę oraz formularz reklamacyjny i włóż je do paczki wraz z uszkodzonym produktem.
- Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
- Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy.
FROGMAN s.r.o.
Sportisimo / 4328
ul. Bielska 63A
Cieszyn 43-400
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej odbioru. O decyzji oraz kolejnych krokach zostaniesz poinformowany e-mailem.
UWAGA: Adres kontaktowy jest adresem punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są odsyłane do Czech, gdzie po ich otrzymaniu, są rozpatrywane przez dział wymiany. Po otrzymaniu przesyłki przez ten dział w Czechach, otrzymacie Państwo informacje na email.