1. Jeżeli chcesz złożyć reklamację towaru zakupionego w sklepie internetowym, wyślij ją na adres działu reklamacji. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym należy reklamować w dowolnym z naszych sklepów.

 

  1. Przygotuj dwa dokumenty – fakturę oraz formularz reklamacyjny i włóż je do paczki wraz z uszkodzonym produktem. 

 

  1. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.

 

  1. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy. 

 

FROGMAN s.r.o.
Sportisimo / 4328
ul. Bielska 63A
Cieszyn 43-400


5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej odbioru. O decyzji oraz kolejnych krokach zostaniesz poinformowany e-mailem.

UWAGA: Adres kontaktowy jest adresem punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są odsyłane do Czech, gdzie po ich otrzymaniu, są rozpatrywane przez dział wymiany. Po otrzymaniu przesyłki przez ten dział w Czechach, otrzymacie Państwo informacje na email.