NIE WYJDZIESZ Z FORMY

ĆWICZYĆ SIĘ DA I W DOMU

Codziennie w dni robocze serwujemy nowe pomysły na ćwiczenia i relaks w domowym zaciszu. Ćwicz z nami i nie wyjdź z formy. Ćwiczenia siłowe, rozciąganie, joga i każdy inny rodzaj ruchu poprawia nastrój (organizm w czasie wysiłku fizycznego wydziela endorfiny, czyli hormony szczęścia) oraz sprzyja wzmocnieniu odporności. A ta jest teraz bardzo ważna. Zaczynajmy!

O czym, zwłaszcza teraz, nie powinniśmy zapominać?

Jeśli jesteście już w sportowym nastroju, macie przygotowane maty i czekacie na kolejne ćwiczenia, super! Niezależnie od tego, czy wybierzecie cardio, ćwiczenia siłowe wybranych partii mięśni, jogę czy "tylko" stretching, powinniście pamiętać o kilku ważnych rzeczach, dzięki którym ćwiczenia będą efektywne, przyjemne i wzmocnią Wasze zdrowie. Oto one:

Wybierz ubrania, które nie ograniczają ruchów.

Przy wysiłku fizycznym potrzebujesz więcej tlenu.

Zanim ruszysz z treningiem rozruszaj i rozciągnij mięśnie.

 

Nie forsuj się. Lepiej wykonać mniej powtórzeń, ale poprawnie i dokładnie.

Do pracy nad rzeźbą i regeneracji organizmu potrzebujesz wysokiej jakości składników odżywczych.

 

Co (najprawdopodobniej) Ci się przyda?

Jasne, salon albo sypialnia to nie siłownia (jeśli masz w domu siłownię to po cichu zazdrościmy...). Ale i bez maszyn czy dziesiątek rodzajów ciężarków możesz całkiem fajnie ćwiczyć. Wykorzystaj przede wszystkim ciężar swojego ciała ciała, możesz też dodać kilka prostych akcesoriów. Najwygodniej będzie Ci ćwiczyć na macie, ale jeśli jej nie masz, wykorzystaj ręcznik. Będziesz ćwiczyć według naszych instrukcji z Facebooka, Instagramu lub newslettera? Przygotuj sobie również krzesło, które wykorzystasz zamiast ławeczki fitness.