Uwaga: W poniedziałek 4.5. otworzyliśmy nasze sklepy stacjonarne. Sklep internetowy działa bez ograniczeń. Więcej informacji.

Jak zapłacić kartą?


Nie możesz zapłacić kartą za wybrane produkty? Płatność się nie powiodła pomimo tego, że Twoja karta jest aktywna i możesz dokonywać transakcji internetowych?

W tym przypadku pomoże Ci krótka instrukcja, która krok po kroku poprowadzi Cię przez proces płacenia w naszym sklepie internetowym.






Dlaczego płatność kartą nie została zaakceptowana

  • Brak wystarczających środków na koncie

  • Wyczerpany dzienny lub tygodniowy limit transakcji internetowych

  • Karta nie ma aktywnych transakcji internetowych
     (skontaktuje się ze swoim bankiem lub aktywuj kartę przez bankowość elektroniczną)
  • Nieobsługiwany typ karty
     akceptujemy następujące karty 

1. krok – sposób płatności


vyberte-dopravce



  • wybierz sposób dostawy



  • wybierz płatność kartą

2. krok – złożenie zamówienia


  • potwierdź akceptację warunków regulaminu 
  • kliknij na pole "Wyślij zamówienie i przejdź do płatności" 

3. krok – potwierdzenie zamówienia


  • na stronie z potwierdzeniem zamówienia wyświetli się jego numer i kontakty na wypadek pytań
  • w ciągu 5 sekund zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego


4. krok – wybór karty płatniczej


  • wybierz swoją kartę płatniczą (VISA, MasterCard, Visa Electron lub Maestro)
  • po dokonaniu wyboru karty płatniczej kliknij na "Kontynuować płatność" 

5. krok – wypełnienie formularza płatności on-line 

Aby dokonać płatności kartą, należy uzupełnić następujące dane:


  • numer karty - podaj 16-cyfrowy numer karty bez odstępów i myślników

  • ważność do - podaj termin ważności karty


  • CVC2/CVV2 - przepisz trzycyfrowy kod bezpieczeństwa, który znajduje się na odwrocie karty, najczęściej obok pola do podpisania karty

  • Zapisać kartę na potrzeby kolejnych płatności? - możesz zdecydować, czy chcesz zapisać kartę na wypadek kolejnych zakupów. Ten krok nie jest wymagany.



  • W ostatnim kroku możesz zostać poproszony o potwierdzenie transakcji za pomocą kodu 3-D secure, który zostanie wysłany wiadomością SMS lub przez e-mail.

6. krok - wiadomość o płatności on-line





a) płatność kartą została dokonana








b) płatność kartą się nie powiodła


Możliwe przyczyny:

  • dane karty płatniczej nie zostały prawidłowo wypełnione: możesz powtórzyć proces płatności i ponownie podać dane karty,
  • nie masz środków na koncie lub już wyczerpałeś dozwolony limit transakcji internetowych,
  • Twoją kartą nie można przeprowadzać transakcji internetowych: w tym przypadku musisz się skontaktować ze swoim bankiem,
  • doszło do błędu podczas połączenia z serwerem: spróbuj dokonać płatności później.