Jak zapłacić kartą?


Nie możesz zapłacić kartą za wybrane produkty? Płatność się nie powiodła pomimo tego, że Twoja karta jest aktywna i możesz dokonywać transakcji internetowych?

W tym przypadku pomoże Ci krótka instrukcja, która krok po kroku poprowadzi Cię przez proces płacenia w naszym sklepie internetowym.






Dlaczego płatność kartą nie została zaakceptowana

  • Brak wystarczających środków na koncie

  • Wyczerpany dzienny lub tygodniowy limit transakcji internetowych

  • Karta nie ma aktywnych transakcji internetowych
     (skontaktuje się ze swoim bankiem lub aktywuj kartę przez bankowość elektroniczną)
  • Nieobsługiwany typ karty
     akceptujemy następujące karty 

1. krok – sposób płatności


vyberte-dopravce



  • wybierz sposób dostawy



  • wybierz płatność kartą

2. krok – złożenie zamówienia


  • potwierdź akceptację warunków regulaminu 
  • kliknij na pole "Wyślij zamówienie i przejdź do płatności" 

3. krok – potwierdzenie zamówienia


  • na stronie z potwierdzeniem zamówienia wyświetli się jego numer i kontakty na wypadek pytań
  • w ciągu 5 sekund zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego


4. krok – wybór karty płatniczej


  • wybierz swoją kartę płatniczą (VISA, MasterCard, Visa Electron lub Maestro)
  • po dokonaniu wyboru karty płatniczej kliknij na "Kontynuować płatność" 

5. krok – wypełnienie formularza płatności on-line 

Aby dokonać płatności kartą, należy uzupełnić następujące dane:


  • numer karty - podaj 16-cyfrowy numer karty bez odstępów i myślników

  • ważność do - podaj termin ważności karty


  • CVC2/CVV2 - przepisz trzycyfrowy kod bezpieczeństwa, który znajduje się na odwrocie karty, najczęściej obok pola do podpisania karty

  • Zapisać kartę na potrzeby kolejnych płatności? - możesz zdecydować, czy chcesz zapisać kartę na wypadek kolejnych zakupów. Ten krok nie jest wymagany.



  • W ostatnim kroku możesz zostać poproszony o potwierdzenie transakcji za pomocą kodu 3-D secure, który zostanie wysłany wiadomością SMS lub przez e-mail.

6. krok - wiadomość o płatności on-line





a) płatność kartą została dokonana








b) płatność kartą się nie powiodła


Możliwe przyczyny:

  • dane karty płatniczej nie zostały prawidłowo wypełnione: możesz powtórzyć proces płatności i ponownie podać dane karty,
  • nie masz środków na koncie lub już wyczerpałeś dozwolony limit transakcji internetowych,
  • Twoją kartą nie można przeprowadzać transakcji internetowych: w tym przypadku musisz się skontaktować ze swoim bankiem,
  • doszło do błędu podczas połączenia z serwerem: spróbuj dokonać płatności później.