Najczęściej zadawane pytania
Zanim zdecydujesz się zwrócić do nas z zapytaniem i skorzystasz z podanych przez nas danych kontaktowych, zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że rozwiążemy wszelkie Twoje wątpliwości i udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania!
W sklepie internetowym sportisimo.pl możesz dokonać płatności z góry za pomocą karty płatniczej: VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro lub gotówką przy odbiorze. Szczegółowe informacje dotyczące metod płatności znajdziesz tutaj.
Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki i warunków dostawy do Polski znajdziesz bezpośrednio tutaj.
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i DPD. Informacje dotyczące warunków i czasów dostawy uzyskasz tutaj.
Każdy produkt umieszczony na stronie internetowej naszego sklepu internetowego znajduje się w naszym magazynie i jest gotowy do natychmiastowej wysyłki. Niektóre oferowane przez nas produkty są dostępne w różnych rozmiarach i kolorach, jednak nie oznacza to, że zawsze muszą być dostępne w wybranym połączeniu koloru i rozmiaru. Podczas wybierania konkretnej pozycji zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę produktu, gdzie będziesz mógł zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu, między innymi dotyczącymi dostępnych opcji kolorystycznych i rozmiarów. Pole w zielonym kolorze z napisem "NA SKŁADZIE", umieszczone pod konkretnym kolorem i rozmiarem oznacza, że dany produkt jest dostępny.
W przypadku dokonania opłaty za zamówiony towar, nie jest już możliwe wprowadzenie zmiany w zamówieniu, ponieważ zostało ono objęte statusem "zapłacone". Oznacza to, że niezwłocznie po zapłaceniu zaczyna się realizacja zamówienia i przygotowanie towaru do wysyłki, aby zapewnić jak najszybszą dostawę do Twoich drzwi. W związku z powyższym, w przypadku podjęcia decyzji o kupnie kolejnych towarów, należy złożyć nowe zamówienie. Towary możesz dodać do bieżącego zamówienia w sytuacji, kiedy zostało ono złożone i odesłane, ale nie została dokonana opłata. W celu dodania kolejnych produktów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +420 257 199 705 lub +420 257 199 707 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc na adres mailowy esklep@sportisimo.pl.
Gdzie mam przesłać towar, jeśli chcę go wymienić lub zwrócić?
W celu dokonania wymiany towaru lub jego zwrotu należy go przesłać na następujący adres:
SPORTISIMO Jelenia Góra: Galeria Nowy Rynek
ul. Podwale 25
58-500 Jelenia Góra
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi zwrotu lub wymiany w sekcji "Wymiany i zwroty". Więcej informacji znajduje się na stronie "Regulamin".