Szanowny kliencie, nasza strona internetowa sportisimo.pl została zdeaktywowana. Na tej domienie nie można już składać zamówień. Jeżeli już kupiłeś u nas towar i chciałbyś go zwrócić, wymienić lub zareklamować, możesz to zrobić, postępując zgodnie z procedurą opisaną w zakładkach na samym dole strony. Nowe zamówienia z wysyłką do Polski można składać przez domenę sportisimo.com, więcej informacji znadziesz tutaj. Dziękuję za zrozumienie!

Najczęściej zadawane pytania 

Zanim zdecydujesz się zwrócić do nas z zapytaniem i skorzystasz z podanych przez nas danych kontaktowych, zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że rozwiążemy wszelkie Twoje wątpliwości i udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania!

Jakie metody płatności są akceptowane?

W sklepie internetowym sportisimo.pl możesz dokonać płatności z góry za pomocą karty płatniczej: VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro lub gotówką przy odbiorze. Szczegółowe informacje dotyczące metod płatności znajdziesz tutaj.


Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były przyjazne, dlatego koszty przesyłki dla wszystkich zamówień o wartości powyżej 350 zł są całkowicie bezpłatne.

Jakie są koszty dostawy?

Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki i warunków dostawy do Polski znajdziesz bezpośrednio tutaj.

Z jakimi firmami kurierskimi współpracujecie?

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i DPD. Informacje dotyczące warunków i czasów dostawy uzyskasz tutaj.

Chciałbym złożyć zamówienie. Czy wybrany przeze mnie towar jest w sprzedaży?

Każdy produkt umieszczony na stronie internetowej naszego sklepu internetowego znajduje się w naszym magazynie i jest gotowy do natychmiastowej wysyłki. Niektóre oferowane przez nas produkty są dostępne w różnych rozmiarach i kolorach, jednak nie oznacza to, że zawsze muszą być dostępne w wybranym połączeniu koloru i rozmiaru. Podczas wybierania konkretnej pozycji zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę produktu, gdzie będziesz mógł zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu, między innymi dotyczącymi dostępnych opcji kolorystycznych i rozmiarów. Pole w zielonym kolorze z napisem "NA SKŁADZIE", umieszczone pod konkretnym kolorem i rozmiarem oznacza, że dany produkt jest dostępny.

Czy mogę dodać kolejny towar do mojego zamówienia?

W przypadku dokonania opłaty za zamówiony towar, nie jest już możliwe wprowadzenie zmiany w zamówieniu, ponieważ zostało ono objęte statusem "zapłacone". Oznacza to, że niezwłocznie po zapłaceniu zaczyna się realizacja zamówienia i przygotowanie towaru do wysyłki, aby zapewnić jak najszybszą dostawę do Twoich drzwi. W związku z powyższym, w przypadku podjęcia decyzji o kupnie kolejnych towarów, należy złożyć nowe zamówienie. Towary możesz dodać do bieżącego zamówienia w sytuacji, kiedy zostało ono złożone i odesłane, ale nie została dokonana opłata. W celu dodania kolejnych produktów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +420 257 199 705 lub +420 257 199 707  lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc na adres mailowy esklep@sportisimo.pl.

Co mam zrobić, jeżeli otrzymałem wadliwy produkt?

Jest nam bardzo przykro, że przesłany przez nas towar okazał się wadliwy. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi zwrotu towaru, które znajdziesz tutaj.

Gdzie mam przesłać towar, jeśli chcę go wymienić lub zwrócić?

W celu dokonania wymiany towaru lub jego zwrotu należy go przesłać na następujący adres: 

SPORTISIMO Jelenia Góra: Galeria Nowy Rynek

ul. Podwale 25 

58-500 Jelenia Góra


Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi zwrotu lub wymiany w sekcji "Wymiany i zwroty". Więcej informacji znajduje się na stronie "Regulamin".


Czy mogę zwrócić lub wymienić towar w sklepie stacjonarnym?

Niestety, zwroty i wymiany towarów w sklepie stacjonarnym nie są możliwe. Towary przeznaczone do zwrotu lub wymiany należy przesłać na podany powyżej adres.